Kedves Olvasó!

Magára ismert egy "megmondó", akiről előző írásom szólt. Hihettem volna azt, hogy talán elértem célomat, és elgondolkodik egy kicsit azon, hogy talán van abban igazság, - még ha az az ő szempontjából fájó is - amit írtam. De nem, sőt odáig ment, hogy egy közösségi oldalon nyilvános levelezgetésbe kezdett, és érvek nélkül kiabálta a világnak sértettségét. És volt egy kis harcosa, aki sűrű virtuális bólogatással igyekezett védeni a "mundér becsületét". A "beszélgetést" sokan olvashattátok, és ezzel képet kaphattatok arról a szellemi szintről, ami után már nem kell csodálkozni azon, amit előző blogomban írtam. A "beszélgetés" úgy zárult, hogy letiltotta a további hozzászólásomat, majd a kiskatonájával még folytatta a minden érvet, és intelligenciát nélkülöző fröcsögést. A legvégén, miután már nem volt lehetőségem reagálni, még vette a bátorságot, és lehülyézett. Hát én erről a szellemi szintről írtam, és ennek ékes bizonyítékát sokan olvashattátok is, nem véletlen az, hogy azt a cikket, amiről a "beszélgetésünk" szólt, 66-an lájkoltátok. Köszönön Nektek, hogy elolvastátok, és megértettétek amiről írtam. Így már sokunk számára lehet egyértelmű, hogy a patinás Ferrari nem ilyen "főrajongót" érdemel. Részemről ezt a vitát lezárom, de a kritikai észrevételeimet továbbra sem fogom véka alá rejteni.

Szerző: F1 Brazen

A bejegyzés trackback címe:

https://f-1brazen.blog.hu/api/trackback/id/tr692335544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sferrari 2010.10.01. 15:30:50

Utolsó véleményem a témában!
Akkor lássuk mennyire vagy egyenes ember már látom a ferdítés nagyon jól megy! Kiváncsi leszek leszel-e annyira ember hogy az én álláspontomat ÉRVEIMET! Is kirakod vagy hazudozol tovább kis blogodon.
Na menjünk sorban nem magamra az oldalra ismertem rá ugyanis mi dolgozunk forrásból és amit hazudtál hogy el lopjuk más munkáját. Tehát figyelj most érv következik tegnap is leírtam erre ma azt írod nem? tehát mi ezektől az oldalaktól nem lopunk megállapodásunk van velünk partnerség, legszorosabb a Motorsportallal van, tehát ennek se jártál utána. Egy közösségi oldalon a Facebookon SAJÁT profilomba SAJÁT ismerőseimhez szóltam mivel az Ő szavuk számít nekem, barátaim és ha ez így lenne amiket Te írsz akkor elém állnának és megmondanák hogy ezt nem jól csinálod Tomi ahogy ezt meg is tették most és javasolták hogy töröljelek és ne foglalkozzak vele. Tehát szó sincs itt hogy világhoz szóltam, a barátaimhoz! Hogy már rólad is írjak pár sort nem magamra ismertem hanem Facebookon bejelöltél nyílván hogy elolvassam a blogod és ma hazánkba nem sok rajongói oldal van ami Forrás megjelöléssel megtiszteli a szerzőt ezért nem volt nehéz magamra ismerni. Persze miután kérdőre vontalak akkor Te továbbra is ködösítettél. Figyelem újabb érv következik nem csak forrás cikkeink vannak saját cikkeink is, ahogy ezt ismét hazudtad és ezzel megsértettél 4 szerkesztőmet akik órákat töltenek blogok lefordításával, statisztikák elkészítésével, pályabejáróhoz anyag gyűjtéssel, technikai ismertetetők elkészítésével, Ferrari történelem, pilóták életrajza de be is fejezem a felsorolást mert itt lennénk estig! Szóval ez már második érvem ellened hogy milyen jogon hazudozol rólunk!
Kis harcosomból 3 is volt nem tudom lehet katona vagy, nekem barátaim vannak önálló gondolattal és érvekkel és elmondták véleményed neked rólad. Nem volt lehetőséged reagálni ? Kértelek a legelején hogy látom nem ismersz az oldalt se kérdezz és úgy írj úgy rólam vagy az oldalról. De Te csak jöttél a nem inge dologgal, érveid nem voltak az enyémeket nem vetted vagy nem akartad észre venni, ekkor több ismerősöm tanácsára töröltelek ismerőseim közül mert szerintük ennek semmi értelme Te nem vagy egyenes ember nem érdekel az amit én írok. Írtál a 66 lájkolásról szerinted mit lájkoltak a cikk címét és elejét vagy az ami a mi oldalunkról szól? (ma cikket 1 nap alatt 1 ember lájkolta gondolom saját magad hogy is van ez? ) Mert én is lájkoltam majdnem hisz totálisan egyetértek a bulvár elleni küzdéssel és ebből látszik nem ismersz mert ha ismernél akkor tudnád ezt rólam illetve azt is hogy nálunk nem jelennek meg kacsa hírek ha véletlenül még is akkor egyből a cáfolat is ami legtöbb oldalról elmarad :S Ezért is felháborít hogy egy ilyen cím alá írod le ami bajod van velem. Én nem fő rajongó vagyok hanem rajongó és a közösségekkel amiket összehoztunk nagyon is emeltük a márka hírnevét és kultuszát kis hazánkban tisztelettel a viselünk a Ferrari íránt. Ezt számos elismerés is bizonyít de nem fogok neked dicsekedni mert akkor még arról is kell egy cikket írnod.
Az oldalról annyit hogy nulláról értük el azt ahol most tart és nem azért amit első bejegyzésedben írtad hogy milyen könnyű volt beállni egy nagy márka mögé és de jó nekünk. Elmondom nem volt könnyű egy pár tagos ingyenes fórumból indultunk tagjaiból lelkes szerkesztők lettek az eredeti csapatbál sajnos már kevesen aktívak de az Ő munkájuk nélkül sehol se lennék közben csatlakoztak hozzánk lelkes rajongók mert azt elfelejted hogy mi mind egyszerű rajongók vagyunk nem több és olyanokat szólítunk mint mi. Mindenkinek meg van saját élete dolgozik/tanul és ez a hobbija szabadidejéből áldozik az oldalra, ezért is dolgozunk forrásból /nem lopunk partnerség van az oldalak közt/ Megválogatjuk mi kerül ki és gagyi találgatós dolgok a szurkolókat uszító álhírek ki sem kerülnek. És van egy réteg aki ezt igényli hogy a nap végén a Ferrarit érintő híreket kapja a felesleges „szemét” illetve őt nem érdeklő hírek közül. Nem tudom ez neked miért fáj miért zavar téged illetve miért érzel késztetést arra hogy besorolj minket igaztalanul a bulvár mellé :S
Egy dolog amiről tegnap még nem írtam melyik oldalról tudod elmondani hogy saját szektora van 2 éve a Hungagoringen? Nyilván ezt is csak a Ferrari miatt kaptuk de Mclaren drukkerek előtt is ott lehetőség hogy ingyen és bérmentve megszervezzen egy ilyet (én is megvettem teljes áron jegyet) , a szervezés alatt munkám mellett 500-600 érdeklődővel leveztem csak azért hogy Ferrarisok együtt szurkolhassanak kedvenc csapatukért. Nem hősként akarom magam beállítani de ha megmondó ember vagyok akkor ezt az apróságot is tedd hozzá! Tedd hozzá azt is hogy tavaly szektorunkba volt a Good Luck Kimi Forza Ferrari transzparens ami világhírű lett. Idén pedig egy lelkes szurkoló készített Welcome Back Felipe felirata azon kívül hogy közvetítésen, képeken megjelent eljutott Felipéhez blogbejegyzésében megköszönte és jól esett neki! Ez nélkülünk nem valósult volna meg és erre igen is büszke vagyok és elhiszem magunkról hogy jó amit csinálunk. Azért írom le ezt mert ez a másfél oldal hiányzik a támadásodból! Ezt nem írtad le pedig az éremnek két oldala van és Te „érveid” ütik rendesen.
Végezetül azt mondod ismerlek még is egy álnév mögé bújsz! Legyen benned annyi tisztesség hogy elém állsz és azt mondod hogy ebben meg ebben hibáztál beszéljünk róla! Én most is és mindig saját nevemmel írom le saját véleményem, de úgy látszik én annyira félelmetes vagyok hogy ezt nem teszed meg. És ha már lázadsz a bulvár ellen vajon ki teszed az oldalra cáfolatom is vagy marad a Te uszító cikked csak és beállsz azok mellé akik ellen küzdesz tehát Bort iszol vizet prédikálsz!?
Végezetül elnézést kérek azoktól akik azt mondták hagyjam francba az egészet ezt ki kellett írnom magamból ,hogy az is tisztán lásson aki egy álarc mögé bújt ember szemüvegén keresztül ismernek, igaztalan vádjai alapján ítélnek meg!
Üdvözlettel :
Horváth Tamás F1Ferrari.hu

F-1 brazen 2010.10.01. 18:19:19

Tisztelt Horváth Tamás! Köszönöm a kommentedet, azt hiszem ezzel is csak engem igazolsz, és magadat minősíted. Vannak ugyan az irányodban elfogult emberek, de a józan többség tud a sorok között olvasni. Még annyit tennék végezetül hozzá, hogy azzal az energiával, amivel tegnap óta nekem próbálod hosszú oldalakon keresztül fényezni magad, már akár egy aprócska kis saját cikk is össze jöhetett volna a saját oldaladon, annyival is kevesebbet kellene másolni :)

Sferrari 2010.10.02. 09:19:19

@F-1 brazen: Nem magam fényeztem ki is tértem direkt ezért hogy ne ezzel vádolj hogy azért írtam le ezeket ne csak a Te hülyeséged alapján ítéljenek meg minket. Nem magamat fényeztem hanem az oldalt és a szerkesztőim munkáját. És egy szóval se mondtam hogy én akarok cikkeket írni nem vagyok újságíró az oldalon vannak nálam hozzáértőbbek is én feltételt biztosítom és a háttér munkát amit szintén nem tudod mivel jár. De már megint magamat fényezem úristen. Mielőtt Facebookos tiltás miatt újabb hisztirohamot kapnál utolsó levelemből kihagytam várlak saját neveddel ha valami közlendőd van. Most pedig végleg törlöm a hülye blogot még az emlékezetemből is :D ui jéé két nap alatt még mindig csak egy ember lájkolta ezt a mocskot amit idehánytál mitörtént az 56 ember rájött nem minden úgy van amit Te össze hazudoztál vagy nem is arra lájkoltak amit rólam írtál?

F-1 brazen 2010.10.02. 10:25:25

@Sferrari: Ugyan Tisztelt Horváth Tamás, csak nem eltört a mécses. A szerkesztőid közül kire gondolsz pontosan? Én az oldaladon egy B.Ferenc néven szorgalmasan másolgató emberen kívül, nagyon ritkán egy Csilla nevű hölgy nevét olvasom, aki szintén lelkes másoló, de semmi több. Erre vagy büszke??? Erre nem nagyon kellene. Te nyilvánosan is szidtad az F1-live oldalt, és az oldallal kapcsolatban nekem is vannak fenntartásaim, de ők legalább nem csak másolgatásokat raknak ki az oldalukra. Az hogy az olvasók mit lájkolnak, tudom, hogy nagyon szeretnéd te eldönteni, de sajnos ez nem megy. Azt a cikket lájkolták, amiben magadra ismertél. Ez tény :)Már tegnap is azt igérted, hogy utoljára írsz, ezek szerin elfelejtetted. Egyébként, azzal sincs semmi baj, ha elfelejted, ezt a "hülye blogot", én majd mindíg naprakészen emlékeztetlek, megígérem. Ja, még annyit kérdeznék, a kis oldalad mitől is napra kész? Hogy mások megírnak valamit, és ti rögtön lecsaptok a cikkre, ezzel elvéve az olvasót a valódi szerző oldalárol? Ehhez csak gratulálni tudok, komoly szellemi teljesítmény, mint ezek a hozzászólásaid is :)Azért vigyázz, ne stresszeld túl magad, árt az egészségnek :)
süti beállítások módosítása